فعالیت ها ‹ انجمن ها ‹ تمرین، آزمون و ارزیابی کوچینگ ‹ ارزیابی و آزمون کوچینگ تاریخ 24 آذر 99
-
ارزیابی و آزمون کوچینگ تاریخ 24 آذر 99
-
-
بهتر بود رنج معيار هدف يک تا 10 و يا صفر تا صد رو کوچ تعريف ميکرد کمينه و بيشينه را
-
جلسه ي خوب و همدما
كاوش ها خوب
كاوش طولي به صورت خوبي در جي انجام شد
هدف خوبي بسته شد
شايد بد نبود چك ميشد با توجه به اينكه چندين ساله با اين موضوع درگيري بخواي در مدت يكماه ٢ برابرش كني
-
ميتونستن آگاهي اول كه عميق هم بود رو چك كنن و پيش برن با اون و كاوش زيادتر نميكردن
-
-
-
مشکل از اینترنت داخلی ایران آقای کنعانی
والا تمام کد نویسی ها و سرور کوچیران به تازگی آپدیت و مورد بررسی قرار گرفته اند
-
-
-
بجاي چه مشکلاتي برات داره تصميم نگرفتن به تنهايي بهتره پرسيده شود که تنهايي تصمصم بگيري چي برات داره که الان نداري؟
-
تبدیل تصمیم تنهایی نگرفتن و وابسته بودن به داشتن استقلال و مصمم بودم خیلی خوب فلیپ شد
دیگه بیشتر لازم نیست کاوش کنی
-
چي تغيير کنه سوال کاربردي آر هست .. اگه الان توي جي زياد دست زده بشه ممکنه ندهاي زيادي باز شه .. بايد مراقب زمان بود .
-
بهترین سوال اینه خوب چرا نمیکنی این کارو …
که همین الانم پرسید .. افرین
-
سوال عالي چي شده که نتونستي ….. وابستگي
خب ببينيم از جواب اين سوال کوچ چه استفاده اي ميکنه
-
مراقب پیچونده شدن ناخودآگاه توسط مراجع و گیج شدن کوچ باید باشیم !!
باز وابستگی مطرح شد
-
همدمايي خوب .. انرژي ها خوب …. کوچ افتاد رو کانسپت عالي
اعتبار بخشي انجام شد
-
آفرين کوچ … کانتکسچوال هم هست …در موقعيت هم چک کرد
خيلي نادر ديده بودم تا حالا
-
-
کاش بپرسه کوچ زمانیکه تصمیم می گیری مشورت کنی چه فکری یا حسی می کنی؟
-
در بخش معيار سنجي هدف بهتر بود بيشينه و کمينه طيف صفر تا صد رو اول تعريف ميکرد بعد مراجع نمره ميداد
-
-
-
بررسي خوبي در آر در حال انجام شدنه
بازخورد خوبي داده شد مراجع به فكر فرو رفت و انگار ذهنش رو قلقلك داد
-
به .
چه جلسه اموزشی خوبییییییییی …چقدر نقش گوش کردن و پرسشگری و بازخورد به موقع و قوی مهمهههههههههه
چقدر جا داره الان بازخوردهای توووووووپی داده بشه
داد داره میزنه من بقدر کافی مسئولیت پذیر نیستم و یا ترس دارم از این .. یک تضاد درونی . هم جرات میخواد و هم نمیخواد اشتباه کنه
-
آ رو خيلي خوب توي نگرش و باورها داره واکاوي ميکنه …اگاهي هم حاصل شده فقط بازخورد موثر ميخواد ..
-
-
افررررررررررین.
رضایت دیگران تحت کنترل شماست ؟
خواهش میکنم جمع بندی کن 😅
-
اون سوال اينکه تو چه فکري ميکني در مورد ديگران ، سوال مناسبي نبود و بار ليد کردن هم داشت .
-
ديگه کاووش در آر بيش از حد مورد انتظار در جلسه آزمون شده …. دسته افکار متعددي باز شده
بررسي همسر بنظرم لازم نبود ….بررسي خيلي عريض و جزيره اي شد کمي از کانسپت فاصله گرفته شد
نگران وقت هستم .
-
اگاهي هاي به اون خوبي رو رها کرد و بازخوزد نداد و به يه اگاهي سطحي بسنده کرد .
حيف شد
-
-
جلسه کوچينگي خوب در جي و در واکاوي آر ..اما از بازخورد مناسب دادن در آر به بعد سطح کوچينگي افت کرد
-
تيريک به آن آگاهي خوب
چک نکرد مجدد مسوليت پذيري رو
راهکار و ايده جا داشت کمي بيشتر کار شه ولي خوب بود
اقدامکها خوب
-
در مجموع عالي
فقط جاي بازخورد موثر خوب در جمع بندي آري که آنقدر خوب شکافته شد خالي بود . ( حيف شد اون آگاهي عميق که شکل گرفت )
والسلام
-
-
از اون سوالی که مراجع موقع قطع شدن نت یهو گفت مشخص شد مراجع و کوچ باهم تمرینات خوبی داشتن😁
-
آفرين
مسئوليت مجدد به مراجع واگذار شد
راهكارها خوب دسته بندي شد
اولويت سنجي شد
تحت كنترل چك شد
اسمارت راهكارها انجام شد
-
-
-
خود سوال ممکنه فضولی باشه . ممکنه هم نباشه و کوچ با هدف خاصی پرسیده باشه . خیلی از کادر خارج نبود
-
-
-
خواسته مراجع جنسش اقداميه … بايد ببره توي دنياي مطلوب ( زودتر از موعد ) تا زودتر جي معلوم شه
-
آفرين اون خواسته جنس اقدامي رو پيوند زد به يه تغيير مثبت کلي ( انگيزه ) بهمين شيکي هدف ساخت آفرين
-
تشريح يک و ده توسط کوچ که يک چيه و ده چيه و بعد مراجع نمره بده
-
-
من هر پاسخي ميدم به اشتباه روي كامنت ديگران ميره وسايت خيلي كنده
-
خانم کرمی همه چیز کنترل شد، مشکلی نیست،
اگر مشکلی باشه از طرف کوچیران نیست
-
-
امکان آبزرو وجود نداره این جلسه کادر تایپ رو نمی بینم😟
-
کادر تایپ نیست؟؟؟😔😊
-
-
-
چک کردن BP ..
چک کردن اهرم و تکيه گاه
چک کردن انگيزه ( اول جلسه )
خوووب بود
-
دنیای مطلوب عالی چک شد . همتایی که الان هستی قبلا چی نداشتی.هم دمایی عالی. چک مراجع خوب بود
-
شاخص موفقيت جلسه چک شد
ولي مراجع همون هدف اصلي رو گفت که کوچ بازخورد داد که يعني راهکار … عاليي
-
جي در 14 دقيقه ..کمي وقت رو بايد مديريت کنه کوچ
با توجه به جنس اين هدف کار سختي نيست البته
-
واسه اشپزی کردن چرا اقدام نکردی ؟ یا چه اقدام کردی ؟
موضوع در مود اقدامیه؟
-
وقتي خونه تنهايي فرقش با ….؟
عالي بود بررسي آر در موقعيت . چه عالي کچينگ کانتکسچوالي
-
يه کم جنبه راهکاري و ليدي داره پيدا ميکنه …پيشبند صورتي و گل گلي
برگرد محبوبه رو کانسپت خوبي که داشتي ميشکافتي
-
واسه اشپزی کردن چرا اقدام نکردی ؟ یا چه اقدام کردی ؟
موضوع در مود اقدامیه؟
تمام سوالها متاسفانه رفته تو موقعیت .. اقدام و …
جنس خواسته مراجع چیه ؟
اینقدر به مامان گیر نده .. مود مراجع اونجا پایینه . دلیلش چیه ؟ این مانع اصلیه ؟
-
اگاهي سطحيي داره جلوه داده ميشه اما در واقع عميقه …. نگرش مراجع متاثر از نميتونيهاي اطرافيان بود که مانع اصليش بوده ..حالا فهميده که گير اين نگرش و عملکرد بوده
و تغيير رو هم ديديم
چک کردن مانع دوم احتمالي لج کردن … آفرين به کوچ که زوم اوت کرد رو جي و اين مورد رو هم ديد و بازتاب داد
آقا آر عالي راضي راضي
-
اشاره به کيفيت بازخورد کردم اينجا منم .
بازخورد بجا و خوب بود ولي انعکاسش بهتر بود غني تر ميشد .
-
-
راهکارها رو طبقه بندي کن و اقدام رو اسمارت و خلاص لطفااااا …..حيفه اين جلسه که تموم نشه تو تايم
-
مسوليت پذيري مجدد هم چک شد
چه مراجع متعادلي احسنت ضمن پرشوري نگرانيهاش هم ديده ميشد
-
-
-
استاد ممنون از ارزيابي عالي
ضمن اينکه در آر همانطور که بالاتر هم گفتم کمي از کانسپت فاصله گرفته بود محبوبه اما يه مورد رو من اينجوي فهميدم تا قبل از اينکه به بررسي ارزشها برسه ، مراجع فهميد که علاقه و انگيزه داشته ولي حرف بقيه مانعش ميشده و عملا مسير جلسه اينجوري عوض شد و سنجش ارزش آشپزي ديگه لازم نشد .
-
خواهش میکنم. این بررسی مدل ذهنی باید اولویت باشه … ممکنه مسیر مراجع به اشتباه بره
-
-
-
سايت همراهي نميکنه با دو ديوايس و دو نت و 2 بروزر مختلف چک کردم …
-
افرين به ارام
در کنترل جلسه
در مواجهه با اين هيجان مراجع
احسنت آرام
-
-
ارتباط موثر خوبه .
انرژی مراجع بالاتر از حد متوسط هست . کوچ باید بیاد بالا
باهاش بخنده و جدی نباشه تا مراجع خنک !! نشه اصطلاحا
-
شروع خوب
قدم زدن و تشريح خوب
سوالات اسپيسيفيکي که کجاهاس خشم ؟ فقط بچه ؟ يا … خووب
-
باید بازخورد تضاد احساس و رفتار رو بده .
موضوع بالاخره خنده داره یا مهم و ناراحت کننده ؟
-
-
نه . ناراحتی رو نمیشنویم . کانسپت ناراحت کننده است بالاخره که مراجع اومده … باالخره ناراحتی یا خوشحال ؟
-
-
-
از من چه انتظاري داري ؟ خوبه
چون مساله بسيطه بايد زودتر ببندي و الا وقت کم مياري
-
هدف اصلي و شاخص جلسه در هم فرو رفتن تداخل فرايندي
اول هدف رو تعيين و اسمارت کن
بعد برو تو شاخص موفقيت اين جلسه
-
-
بنظرم اين مساله براجلسه آزمون خيلي مناسب نيست ..بالاخص تشريحش
-
-
-
آفرين آرام و راحله
بچه بچه هست
مشکل ما بزرگا همينه که ميخوايم همه مث خودمون باشن بالاخص بچه ….
ولي اين اگاهي چجوري در مراجع شکل گرفت به اين نحوه ؟
-
-
-
تيپ جلسه از اون جلساتي بود که مراجه نياز به همدلي داشت تا به آکاهي برسه
پرسشگري نبود که منجر به اينجا شد …فضاي صحبت کردن باعث شد اين شود
-
-
بله استاد
البته منظورم بود که در اين جلسه مشخصا ويژه تر بود
کوچيران همراهي نميکنه و فاکتور گرفتم از توضيح بيشتر .
-
-
ای کاش بدونیم این مساله بسیااااااااااار مهم رو …
تیپ این جلسه نیست . این تیپ همممممممممممممه جلساته .. و همه مراجعان
خوب شنیده بشه
خوب همراهی بشه
خوب فضا بدی .. همدلی کنی … و تماممممم
از همانجا که رسد درد همانجاست دوا …
-
بله بله بله
همه جلسات .. اين جلسه ويژه تر 😉
بالاتر توضيح دادم
-
من نمیتونم جدا چیزی بنویسم فقط میتونم ریپلای کنم ولی واقعا این جلسه برای من یادگیری داشت🙏🏻
-
-
-
-
آفرين به توان آرام در کنترل جلسه
افرين به آرام در مواجهه عالي با اين هيجان مراجع
خيلي خوب بود عکس العمل آرام
-
ادامه و جمع بندي عالي کرد آرام
بنطرم همه چي عالي بخاطر مديريت خوب آرام از پس از هيجان مراجع بالاخص
-
استاد جلسه آرام راحله فوق العاده آموزنده بود بر اساس ارزيابي و اشارات جنابعالي
برای پاسخ به سیستم وارد شوید.