زهره زین الدینی
کاربرپاسخ های انجمن ایجاد شده است
-
اگه مطمئنی که فضای امنی برای انتقاد ایجاد کردی چی میشه که فکر می کنی ممکنه انتقاد نکنند و تعاریفشون رو لطف میبینی؟
-
بازخورد حالت لید داره.
بازخوردی که میشه داد: گفتی معلم ملق هم لازمه باید بزنه …از طرفی هم گفتی بازخورد نگرفتی تا الان از دانش آموزان. تا وقتی بازخوردی نباشه چطور میشه فهمید چقدر ارتقا پیدا کردیم؟
-
از کجا میدونی کلاس سخنروی! یعنی سخنوری موثر نبوده… سوال مچ گیری نیست این؟
چطور متوجه شدی که موثر نبوده بهتر هستش.
الان مشخص شد شاید منظور مراجع از ارتقای مهارت معلمی فقط فن بیانش بوده. میشد اینو اشاره کنیم..
-
مود مراجع اقدام هست و از مانعی صحبت نکرده هنوز. شاید بهتر باشه که بپرسند تا الان برای بالا بردن سطح مهارتها چیکار کردی؟
-
درصد تحت کنترل بودن ای کاش سوال میشد.
اسمارت و دنیای مطلوب انجام شد. اینکه از بودن مراجع سوال شد خوب بود.
سکوت بعد از حرفهای مراجع خوبه.
سنم یطوریه که لحظه ها ارزشمنده، اذیت کننده است: همدلی بیشتری نیاز هست.
معیار جلسه بخوبی پرسیده شد.
-
سوالات پیگیرتری میشد پرسید:
میخام کیفی تر باشم : این کیفی تر شدن از نظر تو یعنی چه
نمیدونم آگاه نیستم که چقدر تدریسم موثر هست: چی بشه آگاه میشی؟
-
من اینو از مراجع می شنوم که انگار میخاد از همون ابتدا یه دیواری بین خودش و بقیه آدمها بذاره و کم کم و بمرور زمان آجرهای این دیوار رو کم کنه..چون چند بار از دور شدن از دوستان صحبت شده.
-
ورود به آر با مود خیلی فکر خوب بود.
مراجع میگه این آدم هم اشتباهی بود.. همینو دنبال کنیم که آدم اشتباهی از نظر تو یعنی چی؟ چقدر می تونه این فکر درست باشه؟
-
این انعطاف پذیری رو برای کجاها می خوای و چه زمینه ای؟
جای دیگه ای هم هست که بهش نیاز داشته باشی
-
ارتباط بسیار خوبی ایجاد شد.
اعتبار سنجی هدف بخوبی پیش میره.
تو بمن گفتی ارزشهامو رد می کنند و خط قرمزهامو و ازونطرف گفتی همسرم گفته فرصت بده به ادمها. کدوم الان بنظرت مهم تره؟ خواسته خودت یا همسرت؟
-
جلسه خیلی خوبی شنیدیم. آگاهی خوبی فکر می کنم برای مراجع ایجاد شد.
خدا قوت به هر دو بزرگوار.
-
بازخورد خیلی خوبی بود شاید بهتر بود همونجا اجازه بدن خود مراجع تموم کنه جمله رو. اما جمله آخر قضاوتی کرد مسئله رو و مراجع هم با گارد پاسخ داد. «با ادب بودن همون گرفتن حقه؟»