سحر بهادری
کاربرپاسخ های انجمن ایجاد شده است
-
باز به نظرم اینطور مسائل باید جنبه های مثبتی که برای مراجع داشته تا الان رو چک کرد و اینکه این تغییر باور چقدر روی اطرافیان و خودش تاثیر داره
-
کوچ خیلی صبوره ولی داره مراجع رو گیج میکنه
مثلا میشه پرسید اگر هدفت شفاف شه و زوایای مشخصی داشته باشه چی بدست میاری
-
چی میشه که این هدف در ذهن مراجع شفاف نیست
چی تغییر کنه شفاف میشه
خب بره بنویسه چی میخواد و تاریخ مشخص کنه
-
اولیت بندی خوبه ولی سوالات میتونه نقطه زن تر باشه و سریع تر هدف بسته شه با توجه به اینکه زمان هم ۲۰ دقیقه هست سوالات رو به جلو بهتر از سوالات عمقی هست
-
متاسفانه یا خوشبختانه دارم این ویژگی رو
این نشون میده که این نه نگفتنه برای مراجع سودهایی داره که ازش لذت میبره به نظرم این سود و زیان رو در ترازو بزاره کوچ و به مراجع نشون بده خوبه
-
نمیدونم درسته یا نه ولی من فکر میکنم باید می پرسید ۱/۵ نمره برای چی کم شد
-
یه نکته جالب این بود که کوچ اصلا تداحل کلامی با مراجع نداشت و در تمام مدت یه چند ثانیه سکوت میکرد و سوال می پرسید و این عالی بود
-
تنها نکته قابل بهبودی که هست برای امتحان در سطح ۱ البته یکم کوچ روی لحن صحبت کردنش حتما برای آینده کار کنه همه چی عالی بود ولی یکم مکانیکی بود
-
تعد رو قشنگ چک کرد حتی وقتی مراجع خوب توضیح نداد درصد خواست از مراجع